sreda, 29. april 2009

Intervju z Dulce Mario

Kako si se počutla ob prejetju novice, da boš del zasedbe?
Pedro mi je povedal, da me želi v njegovem novem projektu a takrat še ni vedel, katero vloga mi bo dodeljena. Ko mi je kasneje govoril o zgodbi, se mi je zdela zelo dobra, tako kot tudi kraj snemanja. Nardila sem tudi nekaj avdicij, da sem se lahko preizkusila v različnih vlogah.

Kateri je bil najboljši dogodek med snemanjem?
Ker sem kar nekaj časa manjkala na vajah sem se prvi dan zelo bala, da ne bom več del skupine. Ko sem prišla so me vsi zelo lepo sprejeli in mi povedali, kako so me pogrešali. Zapeli so mi tudi pesem, ki so se jo naučili na vajah. Zame so celo prestavili zabavo in tako sem se res počutila del skupine.

In najtežji trenutek?
Ko so začeli z snemanji sem se mogla vrniti v prestolnico, saj sem mogla na turnejo. Bilo mi je težko, saj sem vedela koliko sem v zaostanku.

Kateri prizor ti je bilo najtežje snemati?
Tistega z motorjem. Prvi dan snemanj so me deli na motor in rekli, da ga morem voziti. Mogla sem se naučiti v dveh minutah .. bilo je malo težko ker nisem znala, a hkrati zelo zabavno.

Omenili so nam, da so te lahko občudovali tudi med plavanjem..
Jah, to je bilo takrat, ko sem igrala da se utapljam. v tej nadaljevanki sem delala prav vse .. plavala, jahala konja in se ubjala na njem in podobne stvari .. ampak to je del službe.

Bi bila dobra ideja, spremeniti Verano de amor v serijo?
Ne vem, saj o tem nisem razmišljala. Meni je pomembno le, da je ljudem všeč. Če bi bila serija, bi mogla biti zelo dolga saj je veliko vlog.

Kaj pozitivnega si se naučila od Mirande?
Dosti straha sem izgubila, saj sem se mogla naučiti veliko stvari - vozit motor in podobne stvari.

Kako se je tvoje življenje spremenilo z to telenovelo?
Ne vem, saj še ni konec. Sigusna sem, da sem se med telenovelo kaj naučila a ne vem še natančnega odgovora na to vprašanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar