torek, 21. julij 2009

Intervju z Christino Mason

Kaj zate pomeni prijateljstvo?
Je realna in ljubeča zveza, ki ti jo lahko nudi vsak človek, s katerim si deliš trenutke tvojega življenja – dobre in slabe. Nikoli ga ne moreš planirati in odvisno je od veliko stvari – ljubezni, podpore, sanj in ostalih stvari.

Kaj ti pomeni beseda prijatelj?
Predstavlja nekoga, ki me želi spoznati in si ga jaz želim spoznati. Človeka, ki bo vedno ob tebi da te bo podpiral in ti ne bo rekel tistega kar si želiš slišati, ampak le resnico. To je nekdo, ki je lahko ob tebi ure in ure, brez da bi spregovorila eno samo besedo ali pa bi lahko z njim neprestano govoril. Je človek, ki enostavno zapolni tvoje življenje.

Imaš veliko prijateljev?
Pravih prijateljev imam zelo malo. Nikoli si ni bilo lahko izboriti mojega globokega prijateljstva. Seveda sem imela druge prijatelje v različnih obdobij a z nekaterimi smo še vedno v stikih, z drugimi ne. Za tiste ki so moji pravi prijatelji čutim, da mi lahko to iz dneva v dan dokazujejo.

Kakšne značilnosti mora imeti dober prijatelj?
Različno od človeka saj je to odvisno predvsem od karakterja. Mislim, da je ena najpomembnejših značilnosti odkritost, saj na temu temelji vsaka zveza. Pomembni so še ljubezen in podpora .. naprimer: jaz imam prijatelje, ki jih lahko podpiram saj so zelo dobre osebe ali inteligentni ali pa imajo kakšen poseben talent .. ampak vedno bo to prijateljstvo temeljilo na odkritosti.

Če bi te eden izmed prijateljev izdal, bi mu to oprostila?
Čutim, da bi to težko storila, a mislim da sem odrasla in vse bi bilo odvisno od situacije. Mogla bi dobro premisliti zakaj me je izdal in morda sem bila tudi sama delno kriva za to. Verjetno bi prijatelju odpustila, če le ne bi bila ta prevara zelo velika. Veliko krat si misliš: »nikoli ti ne bom odpustila«, a sčasoma to tone v pozabo. Včasih je odvisno tudi od tega, če se ti je ta oseba iskreno opravičila in dejanje res obžaluje.

Kaj je zate pomenilo prijateljstvo v Veranu de amor?
Predstavljalo je veliko trenutkov podpore kot naprimer pomoči pri učenju igralskih spretnosti. Delovna podpora nas je vodila tudi do osebne, saj v kakšnem trenutku soigralcu zaupaš kaj zelo privatnega in se kasneje tudi on tebi odpre. Z nekaterimi sem se boljše razumela kot z drugimi , ampak verjamem da me je vsak od njih nekaj naučil.

Še en pozdrav za vse tvoje oboževalce.
Pošiljam vam poljube in objeme in hočem da veste, da ste vi zame neke vrste prijatelji in upam da mi boste pustili vstopiti v vaše življenje. Upam, da se bomo še naprej videvali, bili v kontaktu in hvala za vso ljubezen, ki ste mi jo dali.

Ni komentarjev:

Objavite komentar