ponedeljek, 20. julij 2009

Intervju za revijo OK

To leto je Gonzalo Garcia napredoval v svoji karieri z igranjem v telenoveli Verano de amor, ki jo producira Pedro Damian. Poleg tega ga je revija People izbrala za enega izmed 50. najlepših v letu 2009.

"Zelo sem počaščen, da so me izbrali. Tudi v prihodnosti bom dal vse od sebe, da ne razočaram publike" je povedal 27 letni model za revijo OK.

Povedal je tudi, da je nekaj časa živel v Madridu: "Med študijem sem se naučil razliko med igranjem v gledališču in na televiziji."

Začetki njegove kariere
"Imel sem tudi manjšo vlogo v telenovelah Sonaras(2004), Las Juanas(2004) in La duda(2009)". Zato, ker je najmlajši med petimi otroki (Pablo, Ignacio, Natalia, Marcos in Juan Cristóbal - njegovi bratje in sestre) je bilo njegovim staršem, Igniciu in Carmen, težko sprejeti dejstvo da bo bil igralec. "Zelo sem vesel, saj sedaj vem, da lahko računam na njuno podporo. Starša sta bila prva, ki sta mi dala vedeti, da nisem nič bolj pomemben samo zato, ker sem igralec.

Velika priložnost
Čez nekaj časa je zapustil TV Azteco ter šel v Španijo, kjer je nadaljeval študij.
"Še vedno sem imel stike z Pedrom Damianom in Luisom Luisillom. Igral sem v njunih projektih, kot so: RBD la familia(2007) in Lola erase una vez(2007). Nato sta me povabila k sodelovanju v telenoveli Verano de amor in dobil sem vlogo Maura. Na takšno priložnost sem čakal osem let. Takrat že nekja časa nisem nikjer igral in zaradi tega sem se počutil grozno. Razmišljal sem celo, da bi zamenjal poklic" je povedal igralec, ki je nekaj časa živel z družino v Sevilli.
"Zelo sem navezan na Španijo. Všeč so mi njihove zabave, ljudi, glasba..."

Ni komentarjev:

Objavite komentar