ponedeljek, 20. julij 2009

Intervju z Mario Eliso

Kaj zate pomeni prijateljstvo?
To je zelo redek zaklad. Prijateljstvo je med tistimi stvarmi, ki zelo veliko pomenijo. Je kot odnos med dvema osebama v katerem se naučiš ceniti in ljubiti ljudi takšne kot so.

Kaj ti pomeni beseda prijatelj?
Mislim, da smo vsi slišali razne pomene besede prijatelj. Mislim, da je pravih prijateljev zelo malo. Beseda prijatelj ima zame isti pomen, kot beseda brat. Ker sem edinka imajo moji prijatelji tisto mesto v mojem srcu, ki bi ga imel moj brat ali sestra.

Koliko prijateljev ima María Elisa?
Potrebno je dati priložnosti prijateljstvo, ne morem rečti:"Imam tri prijatelji in samo te bom imela do konca življenja." Naprimer sedaj, ko sem prišla v Mehiko sem našla veliko novih prijateljev. Čeprav so tudi ljudje, ki te izdajo in zlomijo srce. Srca ti ne zlomi samo fant. Počutila bi se zelo čudno brez prijateljev. Tukaj v Mehiki sem spoznala veliko dragocenih ljudi in jih imam zelo rada.

Kdo so tvoji prijatelji?
Lahko ti rečem, da imam veliko srečo da imam z starši prijateljski odnos. Mama je moja najboljša prijateljice, ve vse o meni in mojem življenju. V Kolumbiji imam zelo dobre prijatelje. Priznati moram, da imam več prijateljev kot prijateljic. Med prijateljicami je več problemov, saj je možno da je obema všeč isti fant in se potem zaradi tega skregamo.

Če bi te eden izmed prijateljev izdal, bi mu to oprostila?
To je odvisno od vrste izdaje. Vsak ima svoje napake in potrebno se je zavedati, da nihče ni popoln. Ne bi mi bilo težko tej osebi oprostiti, temveč bi ji bilo težko spet zaupati.

Kaj bi rada tvojim oboževalcem povedala o prijateljstvu?
Hvala ker me podpirate v prvem projektu, ki ga imam tukaj v Mehiki. Zelo sem bila presenečena nad tem kako ste me sprejeli in upam da vas ne bom nikoli razočarala. Poskušala bom najti takšne projekte, da vas bom še vedno lahko zabavala in ostala v stiku z vami. Zelo sem vesela, da ste me podpirali v Veranu de amor čeprav sem igrala negativno vlogo. Upam, da me boste še naprej podpirali v moji karieri tukaj v Mehiki.

Nasvet za vse tvoje oboževalce.
Bodite zelo previdni z ljudmi, ki jim zaupate. Če ste že našli prave prijatelje vedite, da ste našli pravi zaklad. Šele ko jih boste izgubili boste vedeli kaj ste imeli. Če ste že našli to osebo, ki ji lahko zaupate in veste da bo vedno bila z vami, ji ne pustit da odide. Ne dovoli, da ti jo ponos vzame.

Ni komentarjev:

Objavite komentar