torek, 21. julij 2009

Intervju z Gonzalom Garcio

Kaj zate pomeni prijateljstvo?
Je med najpomembnejšimi vrednotami.

Kaj ti pomeni beseda prijatelj?
Pomeni: zaupanje, spoštovanje, zabavo in družino

Imaš veliko prijateljev?
Ja, a tistih pravih je manj kot deset.

Kakšne značilnosti mora imeti dober prijatelj?
Mora me spoštovati, biti z mano v dobrem in slabem, me kaj naučiti in me podpirati. Če slučajno delam kaj narobe, me mora na to opozoriti in me postaviti na mesto.

Če bi te eden izmed prijateljev izdal, bi mu to oprostil?
Odvisno od tega kaj bi storil.

Kaj ne bi oprostil?
Zlorabo zaupanja, da bi mi speljal punco, hmm ne vem več kaj še..

Kaj je zate pomenilo prijateljstvo v Veranu de amor?
Bila je velika podpora biti v skupini ljudi, s katerimi se spoprijateljiš. Nekatera prijateljstva bodo ostala za vedno, druga ne. Najpomembneje je, da so prijatelji tukaj in sedaj (v Tlacotalpanu), da se lahko skupaj družimo, zabavamo, jočemo, pogovarjamo…

Še en nasvet za ljudi, ki se počutijo osamljene?
Če čutite, da vam manjkajo prijatelji, morate vedeti, da je dovolj imeti le enega – pravega prijatelja. Raje imaš enega dobrega kot sto slabih.

Ni komentarjev:

Objavite komentar