torek, 28. julij 2009

Najlepša hvala

Kaj meniš o zapiranju življenjskih obdobij/ciklov?
Na začetku je težko, saj se zapre cikel prijateljstva, dela, življenja kot v družini z skupino ljudi. V našem primeru smo tako živeli kar 8 mesecev in žalosten sem, ker večine ljudi ne bom več tako pogosto srečeval. Po drugi strani pa je lepo, saj se je to prelepo obdobje končalo in že bom lahko nadaljeval z novimi projekti.

Katero čustvo prevladuje sedaj na koncu?
Žalost, tudi veselje .. ubistvu samo ta dva. Žalosten sem ker bo tega konec, vesel pa zaradi rezultata, ki je nastal. Z svojim delom sem zadovoljen in mislim, da to velja za celo ekipo.

Kakšno profesionalno izkušnjo si odnesla od te telenovele?
To je bila moja prva glavna vloga in ritem dela je bil zelo naporen. Naučil sem se živeti z takim ritmom, odgovornostjo in že to je velika izkušnja.

Kateri so tvoji naslednji projekti?
Trenutno preučujem nekaj delovnih ponudb, večinoma za delo na televiziji. Rad bi se dobro posvetoval preden karkoli sprejmem. Najprej si bom vzel počitnice, da bom dobro zaključil obdobje VDA-ja in premislil o vsem, kar sem se naučil. Šele potem bom sprejel novo delo.

Kaj je Mauro naučil Gonzala?
Da je ljubezen vredna vsega in te lahko popolnoma spremeni. Za ljubezen si smožen narediti vse.

S kom bi rad ponovno delal?
Uff dosti jih je. Vsi od tehnikov, snemalcev pa do stažistov in igralcev so res v redu ljudje .. Pedro Damián, gospod Enrique Rocha, Luz María, Karla Souza…

Povej kakšno anekdoto iz snemanj telenovele…
Zelo zabavno je bilo na potovanju v Kanado in na potovanju z jahto. Plaval sem na odprtem morju in to je bila res adrenalinska izkušnja.

Kaj bi sporočil oboževalcem?
Hvala za vso ljubezen, saj brez vas ne bi bili tukaj in tako močni kot smo. Vi ste nam dali moč in podporo. Zelo rad bi tudi v prihodnosti bil v kontaktu z vami saj do sedaj nisem mogel biti dosti. Žal si zaradi obilice dela nisem še zrihtal interneta doma a se bom že nekako postavil v stik z vami in vas obveščal o vseh novostih v moji karieri.

Ni komentarjev:

Objavite komentar