sreda, 25. februar 2009

Kdo je Dante Escudero?

Ime: Mark Tacher Feingold
Kraj rojstva: Ciudad de Mexico
Datum rojstva: 15. september 1977

Začetki: Od leta 1997 je Mark študiral na Aztecini šoli za igralce(Centro de Formacion de TV Azteca), kjer se je tudi učil petja in igranja inštrumentov. Prvič se je na TV pojavil, ko je vodil program Nintendomania.

Telenovele:
"Perla" (1998)
"Tres veces Sofía"(1998)
"Háblame de amor" (1999)
"Tío Alberto" (2000)
"Lo que es el amor" (2001)
"Súbete a mi moto" (2002)
"Mirada de mujer" (2003)
"Mujer con pantalones" (2004)

Gledališke vloge:
Trimusic
Cascanueces
Macbeth

Modne revije:
Naco(mehiška oblačila)
Zapatos Hush Puppies


Več o Marku:

Kdaj si se prvič zaljubil? Ko sem imel 15 let. Zelo sem bil zaljubljen in zveza je trajala 3 mesece.
Opiši se s tremi besedami? Simpatičen, nežen, podjeten.
Največja vrlina? Sem marljiv, rad se učim novih stvari.
Največja slabost? Nisem potrpežljiv, zelo hitro se razjezim.
Kaj te spravi v slabo voljo? Glasba.
Kaj te užalosti? Prevara.
Rad bereš?
Zelo.
Najljubša knjiga? Imam dosti naj knjig. Ene izmed njih so Delirio od Laure Restrepo, vsa Shakespearova dela, El lobo estepario od Hermana Hessa, La puerta abierta od Matera Brooka ...
Najljubša knjiga?
Rdeča.
Igralka in igralec, ki ju občuduješ?
Mel Gibson in Nicole Kidman
Si samski?
Ja.
Treniraš kakšen šport?
Vse! Haha...nogomet, odbojko, dvigam uteži...rad tudi hodim.
Imaš hišnega ljubljenčka? Ja. Imam psa labradorca Gueya.
Kaj delaš v prostem času? Igram kitaro, pišem pesmi, berem. Rad grem tudi na pijačo s prijatelji.
Kuhaš?
Ja. Še nič kar sem naredil ni bilo slabo. Najboljše kuham mehiško hrano, kot so enchiladas in gratinadas.
Najljubša hrana?
Japonska.
Katere zvrsti glasbe poslušaš?
Klasično, rock, metal, rock progresivo, jazz, blues, alternativna glasba, tango ...
Najljubši CD?
Train of socks od skupine Dream Theather.
Imaš platonsko ljubezen? Ljubezen je moja platonska ljubezen.
Kaj najprej opaziš na ženski? Odvisno od ženske. Pri naketerih oči, drugih glas. Najpogosteje se najbolj osredotočim na najin pogovor.
Kakšna mora biti popolna ženska? Takšna, ki me prenaša. Haha. Rad imam inteligentne ženske, ki vejo kaj hočejo. Morejo imeti rade samoto, da jo lahko delim z njimi.
Kaj bi bil, če ne bi bil igralec?
Kardiolog(zdravnik).
Si strasten? Zelo.
Si ljubosumen?
Malo.
Je kar kaj nimaš in si želiš?
Nimam ženske, ki bi me razumela. Rad bi tudi hišo na vasi ob jezeru ter jahto.
Kaj žrtvuješ za svojo kariero?
Moj čas ki bi ga preživel z družino in prijatelji.
Tvoje želje:
Spoznati veliko ljudi in potovati.
Najljubši parfum? Losjon Boss Emotion.
Verjameš v ljubezen na prvi pogled? Ne.
Verjameš v poroko? Ne.
Rad žuraš?
Malo, a dobro. Če je zabava dobra sem lahko tam od 10 zvečer do naslednjega jutra.
Hollywood? Jaaaa!
Tvoje manije? Sem preveč urejen.
V kaj verjameš? V delo, planiranje in znanje.

Ni komentarjev:

Objavite komentar