sreda, 11. februar 2009

Pedro Damian pred novim izivom

S Veranom de amor se je začel tudi nov izid za Pedra Damana. S telenovelo želi doseči vsaj tak uspeh, kot ga je s Rebelde.

"Ne vem če je res da vse kar taknem se spremeni v zlato a si tega niti ne želim. Rad bi, da se spremeni v lepoto, v pozitivne ljudi, v preproste in jasne stvari a tudi tega ne morem".

O pričakovanjih smo povprašali tudi protagonista telenovele.

"Ne, ne bi rad preveč pričakoval. Raje počakam in vidim da gre. Konec koncev je Mehika moja država, moja zemlja in najbolje je začeti tukaj. Tukaj imam največ priložnosti in odpira se mi veliko vrat za uspešno nadaljevanje kariere. Rad bi delal tudi v tujini a najprej v tukaj", je povedal Gonzalo.

Novost na sceni je tudi sin Artura Peniche, Brandon: "Sedaj, ko sem telenovelo videl, se mi je zdela dobra. Je zelo sveža in vse izgleda dobro. Bomo videli kako bo šlo naprej".

Starejši del zasedbe sestavljata tudi vsem dobro znana Juan Ferrara in Enrique Rocha.

"Sedaj bo vse drugače. Že celo življenje je Ferrara igral le dobre ljudi, sedaj pa sem jaz tisti, ki je dober", je dodal Enrique Rocha, ki prvič igra vlogo dedka.

Za Marka Tacherja ta telenovela pomeni vrnitev v Mehiko, po tem ko je osvajal Latinsko Ameriko: "Telenoveli napovedujem uspeh saj v njej igra veliko talentirane mladine in že znanih odličnih igralcev od katerih se lahko veliko naučiš".

Ni komentarjev:

Objavite komentar