sobota, 14. februar 2009

Pablo želi obdržati noge na tleh

22. letni igralec, doma iz Mazatlána osvaja srca najstnic kot Baldomero iz telenovele Verano de amor. Čeprav v telenoveli Pablo igra le sestro Dulce Marie, je v resnici med njima več kot to. Pablo Lyle je edini igralec v njegovi družini, iz katere izvira njegova moč. Rad ima rock glasbo in rad je. Ni mu všeč dvigati uteži, zato pa se toliko raje ukvarja s šoprti na prostem.

Je to tvoja prva telenovela?
To je moja prva Televisina telenovela in zelo se trudim, da čim bolje odigram. Upam, da vam je moja vloga všeč.

Kako si prišel do vloge?
Bil sem na CEI in tam so iskali ljudi za avdicije. Mogel sem preko štvilnih avdicij da sem bil sprejet.

Kako se počutiš ob toliko intervjujih in slikanjih?
Je nekaj novega zame a del dela so mediji ki te podpirajo. Mislim, da je so flashi fotoaparatov le momentalni in da bo sproti šlo na boljše.

Se ti nebo dvignil EGO kot mnogim igralcem?
Igra je moja strast, vem iz kje prihajam, imam vrednote in mislim, da bom obdržal noge trdno na tleh. Nič nimam proti ljudem ki se imajo za več kot so ampak upam, da se to ne bo zgodilo meni.

Kaj je med tabo in Dulce?
V telenoveli je moja sestra.

Ampak v resničnem življenju .. kaj sta?
Ne zanikava, sva skupaj in zelo sva srečna.

Kako je prišlo do te ljubezni?
Koliko časa smo skupaj in kako sva se spoznala raje obdrživa zase.

Ne želita govoriti v javnosti o romanci?
Kot pravim, ne bova zanikala a tudi podrobnosti ne bova povedala, saj ne želiva izgubiti najinega zaupanja.

Ni komentarjev:

Objavite komentar