ponedeljek, 18. maj 2009

Ada Pimentel o čarobnosti

Kaj je zate čarobnost? Verjameš v njo in zakaj?
Zame je magija: Ahh! moj smeh. Vrjamem v vse take skrivnostne stvari.

Kateri je najbolj čaroben trenutek v tvojem življenju?
Na noč ko je moj oče umru sem sanjala, da je prišel k meni, me poljubil in rekel "Še vedno bom ob tebi". Potem sem v sanjah ustala iz postelje in ga videla izginiti. Bilo je res čarobno.

Kaj ti čarobnost pomeni v življenju?
Mislim, da se veliko stvari zgodi med čarovnijo, srečo in trudom. To so tisti trenuitki ko se vprašaš "kako je se to zgodilo?". Zame je biti tukaj, na snemanju Verana de amor nekaj čarobnega.

Definiraj čarobnost v petih besedah.
Presenečenje, duhovnost, je verjeti, nenavadno, prelepo.

Kaj o tej temi bi rekla publiki?
Da naj v svojem življenju poskušajo najti vsaj malo čarobnosti in vrjamite v vse skrivnostne stvari. Zabavajte se!

Ni komentarjev:

Objavite komentar