ponedeljek, 18. maj 2009

Intervju z Enzom

Kaj te še niso vprašali in si želiš, da bi te?
Včasih mi bi bilo všeč, da me vprašajo, kako zmorem snemati in študirati skupaj. To je zame zelo težko, ker študiram normalno in nimam nobenih privilegijev. Včasih se mi vse malo zaplete in mi povzroči malo stresa in predvsem utrujenosti, saj se med prostim časom na snemanjih učim.

Moti me, da marsi kdo misli, da bom zaradi igre odpisal študij .. mnogo ljudi to naredi a jaz ne bom.

Na katero vprašanje ne bi nikoli odgovoril?
na taka, ki se tičejo mojega privatnega življenja in jih želim obdržati zase. Mediji so pogosto kar nadležni s takimi vprašanji.

So te že kdaj vprašali kaj takega?
Ja, če sem že imel spolne odnose.

Kaj bi vprašal svojega idola? Kdo je tvoj idol?
Wow! Dosti ljudi bi rad kaj vprašal .. če bi vprašal kitariste, ki jih obožujem, bi to gotovo bilo "kako si prišel do tam, kjer si zdaj?". Z njihovega odgovora bi lahko veliko pridobil, saj bi probal narediti isto.

Ni komentarjev:

Objavite komentar