sobota, 30. maj 2009

Intervju z Esmeraldo Pimentel

Kaj si želiš, da bi te vprašali?
Nevem... Nisem še razmišljala o tem. Mogoče kakšni so moji načrti za prihodnost? Kaj vse sem morala narediti, da sem sedaj tukaj? Kaj o moji družini...

Na katero vprašanje novinarja ne bi nikoli odgovorila?
Ni mi všeč govoriti o intimnosti in o osebnih stvareh drugih.

So ti novinarji postavili že kakšno neprijetno vprašanje?
Ja. Ni mi všeč, ko me sprašujejo o zvezi med Dulce in Pablom, saj ne želim govoriti o njunih osebnih stvareh.

Če bi lahko postavila samo eno vprašanje neki osebi, Kdo bi to bil in kaj bi ga vprašala?
Vprašala bi Hitlera, zakaj je povzročil toliko bolečine ljudem.

Kakšno vprašanje pa bi postavila igralcu?
Johnnyja Deppa bi vprašala v katetrem filmu mu je bilo najbolj všeč igrati.

Ni komentarjev:

Objavite komentar