sreda, 4. marec 2009

Bil je že natakar, model...

Še pred nekaj tedni je bil Gonzalo García Vivanco za večino popoln neznanec. Danes ni več tako, saj je protagonist telenovele Verano de amor.

Za avdicijo je Gonzalo zvedel preko dolgoletne prijateljice in trenutne soigralke Dulce Marie, ko sta nekega dne skupaj večerjala v neki restavraciji.

"Omenila je, da Pedro Damian izbira igralce za njegovo novo telenovelo in naj ga pokličem" pripoveduje Gonzalo.

"Govoril sem z Pedrom in on me je povabil na avdicijo. Po številnih poizkusih me je izbral za glavnega igralca".

Mauro, Gonzalova vloga je na začetku nesramen človek a se popolnoma spremeni, ko spozna ljubezen: "Moja vloga je bogat meščan, katerega starši so na robu ločitve. Zaradi tega se preseli v Tlacotalpan", razloži 26-letni Gonzalo.

"Tam spozna Mirando (Dulce Mario), ki mu postane všeč. Med njima se razvije odnos ljubezen-sovraštvo saj je Miranda le revna natakarca".

Snemanje telenovele poteka že dva meseca v bližini Veracruza. V teh dveh mesecih se je zgodilo že kar nekaj prigod: "Zelo veliko anegdot je", se spominja Gonzalo, "en del smo mogli snemati na barki in plesati na palubi. To je bilo isti dan nemogoče, saj je bilo morje tako valovito, da nismo mogli stati na nogah".

Med prostim časom Gonzalo najraje obišče svojo družino v Guadalajari. Ker pogosto med snemanji ni časa za daljše potovanje, ga porabi za aktivnosti, ki mu jih ponuja Tlacotalpan.

"Tlaco je zelo majhen kraj, tako da ni dosti za delat. Lahko se le sprehajaš, plavaš, piješ pivo, se voziš z barko ali morotjem, bereš in poslušaš glasbo", še dodaja.

García Vivanco je študiral igro v mehiki in Španiji. Bivanjem na Iberskem polotoku je izkoristil za porovanje po Evropi. Denar za potovanja je takrat zbral z različnimi deli.

"Pogrešam študentsko življenje in potovanja z nahrbtnikom. To so bile zelo lepe izkušnje. Da sem si lahko to privoščil sem delal kot natakar, model .. vse živo saj nisem dobil nobene igralske vloge. Bila je zelo lep in neponovljiv del mojega življenja".

Ni komentarjev:

Objavite komentar