sobota, 28. marec 2009

Brandon Peniche o sanjah

Kaj si sanjal včeraj?
Pred par minutami sem povedal Christini (Zoe), da sem sanjal, da se je Bigos (Hellgirl) zgubila in jaz sem bil zelo vesel.

Ponavadi si zapomniš kaj sanjaš?
Ja ampak ne za cel dan. Ponavadi se jih spomnim samo ko zbudim in si rečem »kako lepe sanje sem imel!«

Misliš, da so sanje odsev tvojega življenja?
Imel sem že sanje, ki so mi bile zelo pri srcu .. ampak zato se kličejo sanje in mislim, da ne morejo napovedovati prihodnosti. Mislim, da sanje odražajo nekaj kar trenutno čutiš.

Si že sanjal kaj v zvezi z Veranom de Amor?
Veliko krat sanjam, da sem na snemanju.

Nam zaupaš tvojo najhujšo nočno moro?
Da mi je umrla cela družina.

In tvoje najboljše sanje?
Da sem igral v filmu Anthonyja Hopkinsa, kar si zelo želim. Malo po izidu zadnjega Hannibala sem sanjal, da sem policaj in ga želim ujeti.

Če bi lahko izbral kaj bi sanjal danes, kaj bi to bilo?
Da sem z punco in družino na počitnicah na Bora Bori.

Ni komentarjev:

Objavite komentar