sobota, 7. marec 2009

Ni ju strah nevarnih iger

Karlo Souza (Dana) in Natashao Dupeyrón (Berenice) smo srečali obešeni na palice. Te punce očitno obožujejo pustolovščino in nevarnost, saj se drugače ne bi vesile po čolnu, ki je nekoč prevažal krave iz ene streni reke Papaloapan na drugo.

Višina na kateri so visele je bila okoli pet metrov, okoli niju pa je bilo kar nekaj ljudi, ki so gledali njune premike in upali, da ne bo nobena od niju padla.

V intervjuju nam je Natasha Dupeyron povedala naslednje: "Danes je pravi dan za pustolovščine. Prej sva se vozili z barko saj so nama všeč nevarne igre, ki človeka napolnejo z adrenalinom. Tega me ni strah".

Karla Souza je povedala, da je med igro vadila skoke, ki se jih je naučila pri gimnastiki. "Gimnastiko sem trenirala preden sem prešla v igralstvo" pripoveduje punca Gonzala Garcie.
Sem lahkomiselna, impulzivna in adrenalin mi je všeč. Ko sem bila majhna sem bila pogosto kaznovana zaradi moje razposajenosti", še dodaja Karla, ki se je v otroštvu pogosto poškodovala. Med drugim je imela zlomljeno koleno, dva prsta in ključnico, zaradi zloma katere je bila v gipsu kar tri mesece.

"Uživajte v življenju a pazite, da pri tem ne poškodujete drugih. Izkušnje so včasih boleče a ne se bati, saj včasih zaradi straha ne izkoristimo stvari, ki nam jih ponudi življenje, uživajte, a bodite vedno odgovorni".

Ni komentarjev:

Objavite komentar