petek, 20. marec 2009

Natasha: "Raje udobno, kot po modi"

Natasha Dupeyron, Berenice v telenoveli Verano de amor je kljub njenim rosnim letom že prava ženska. Končno je priznala, da sta z Eddyjem Vilardom (Teo v Rebelde) par.
Natasha nam je v intervjuju povedala, da ljubezen ni spremenila ne nje, ne njenega stila oblačenja.

»Raje udobno, kot po modi«

Večina ljudi misli, da je Natashina kariera začela leta 2002 a ni tako. Začela je že pri 20 dneh in od takrat posnela kar 17 telenovel. Trenutno jo lahko gledamo v njeni osemnajsti telenoveli – Verano de amor. Njena vloga je malo moška, a se z njo zelo identificira.

»Skoraj nikoli me ne boste videli s obleko in petami ker enostavno nisem taka. Raje imam kavbojke .. tako kot Berenice. Zgodilo se je že, da sem si kupila moške boksarce saj so zelo udobne. Tudi moške majce sem si kupila«.

Povedala je, da ne ustvarja nove mode, da bi jo oboževalke posnemale: »to je le moj stil oblačenja. Rada sem komot«.

Čeprav ji je jasno, da bi glede na svoja leta in fanta mogla biti bolj urejena, zagotavlja: »Če bi imela oprijete obleke in bila zelo naličena to ne bi bila več jaz. Vedno sem oblečena v kavbojke, široke hlače, majce in jope«.

Tako skrivaš tvoje čare?
Mogoče .. a gre bolj za to, da mi je udobno. Raje imam udobje kot modo. Dokler mi je udobno in je mojemu fantu všeč moj stil, bom taka«.

Si že od majhnega taka?
Niti ne. Sem normalna punca, le da ne nosim le ženskih stvari.

Se vsaj za v disko oblečeš bolj elegantno?
Ne, ne hodim v bare. Raje grem v kino ali se dobim s prijateljicami. Naj še povem, da ne hodim v diske ker me ne bi spustili not (je mladoletna), ampak ker me enostavno dolgočasijo. Tam je vse tako glasno, da se ne da v miru govoriti. Ne pijem alkohola, ne kadim .. zakaj bi šla ven?

Nikoli nisi ruknla' kakšnega kozarčka?
Nimam rada alkohola in nikoli nisem kadila. Živim zelo zdravo. Če bi že šla v disko, bi šla ker mi je všeč plesati.

Treniraš kakšen šport?
Nogomet. Enkrat igram veznega igralca ali napadalca, drugič pa sem golmanka. Ta šport imam rada, ker z tekom razmigam celo telo. Naprimer sedaj ko smo v Tlacotalpanu igram nogomet z tamkajšnjimi otroci.

Kaj pravi Eddy na to, da igraš nogomet?
Rad ima to. Včasih igram tudi z njim. Zelo se zabavava.

Kako gre vajina zveza?
Dobro, a ne bi govorila o tem. Lahko povem le, da je izjemen fant. Rada ga imam. Je zelo pameten, igra nogomet, odlično se razumeva .. preprosto obožujem ga.

Ni komentarjev:

Objavite komentar