petek, 13. marec 2009

Gonzalo: Esmeralda je nora!

Med snemanjem telenovele smo odkrili Gonzala Garcio (Mauro), medtem ko je grizel uho Esmeraldi Pimentel (Ada). Nad njegovim obnašanjem nismo bili začudeni le mi, temveč tudi sama Esmeralda.

Ker nam ni bilo nič jasno, smo odšli do niju. "Na ušesu sem imela muho in ker jih Gonzalo rad je, mi je hotel polizatu ugo kot žaba. Ima neke čudne manije", nasmejano pove Esme.

"Gonzalo je na dieti in se prehranjuje samo z žuželkami .. baje da ne redijo. Jaz spoštujem njegove okuse ampak moram povedati, da so mi muhe nagravžne".

Gonzalo je takoj prevzel besedo in povedal svoje: "Esmeralda je nora! Rada si izmišljuje stvari. resnica je, da je bila osa na njeni roži in jaz kot pravi kavalir, sem jo želel rešiti pred pikom. Muhe niso na mojem meniju .. zaenkrat se prehranjujem kot vsaka druga oseba".

"Naah niti to ni res! V resnici sem spraševal Esmeraldo če mi smrdi iz ust ker sem jedel česen in sem menil, da imam slab zadah .. ampak Esmeralda se ni menila zame" še doda.

Ni komentarjev:

Objavite komentar