sobota, 28. marec 2009

Pablo Lyle o sanjah

Kaj si sanjal včeraj?
Ne spomnem se dobra, a mislim da sem sanjal nekaj v zvezi z službo. Mislim, da sem snemal.

Ponavadi si zapomniš kaj sanjaš?
Ko so sanje zanimive si jih, če so pa neke normalne, si jih ne.

Misliš, da so sanje odsev tvojega življenja?
Resnično ne vem, če verjamem v to, da ko ti pade v sanjah zob, boš dobil denar .. res ne vem.

Misliš, da to kar sanjaš je le naključje?
Nisem človek, ki reče "Ne, ne mislim tako in res ni tako" ker zame v življenju nič nima le ene plati.

Si že sanjal kaj v zvezi z Veranom de Amor?
Pred časom sem vsak dan sanjal o tem in bile so zelo zanimive sanje. Ko sem se kaj zmotil ali slabo posnel, sem se zbudil in odkril, da so bile le sanje.

Nam zaupaš tvojo najhujšo nočno moro?
Ne spomnem se dobro, a nekaj slabega se je ogajala moji mami ali nekomu drugemu iz družine. Hudo mi je bilo, ker se nisem mogel ne premikati in ne kričati. Ljudje so bili v bližini a me ni mogel noben slišati, da bi pomagal.

In tvoje najboljše sanje?
Ko sem sanjal da letim. V sanjah sem se metal iz stavb .. včasih sem padel in se zbudil.

Če bi lahko izbral kaj bi sanjal danes, kaj bi to bilo?
Ne vem .. nekaj zanimivega .. snemati kakšen film v Hollywoodu, biti z družino ali leteti.

Kaj bi povedal oboževalem, ki imajo sanje?
Da so zvesti svojim sanjam in jih poskušajo uresničiti. Ne pustite, da vam drugi govorijo, da to ni mogoče ker vi to zmorete.

Ni komentarjev:

Objavite komentar